Post by worgersquangandress on Feb 15, 2022 17:42:51 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Block Friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Block Friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää jalokivihakkerointia ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Block Friends 2022 version ▞▞▞
Hauska peli alkoi juuri, mutta se auttaa kuluttamaan aikaa
Olen saavuttanut tason 1630. Olen suorittanut tehtävän monta kertaa, mutta se ei siirry seuraavalle tasolle. Olen nauttinut pelistä tähän asti. Korjaa tämä
Supermarket Mania Viaggio Strategia opj
Hämmästyttävä peli todella nautti siitä, mutta mitä tulee 899:n jälkeen
Erittäin hyvä peli pitää sinut tietoisena
Pidän 2 bould palapelit se auttaa.minua rentoutua ja ajatella samaan aikaan
Se ei ole sitä mitä se kuvasi
Todella yksinkertaista ja todella hauskaa. KAIKILLE perheenjäsenille, eläkeläisille, vanhemmille, nuorille aikuisille, nuorille ja lapsille. Lataa peli ja nauti vain rentoutumisesta ja ajan kulumisesta.
Paras peli jota olen pelannut pitkään aikaan x
Pidän haasteesta. Hauska peli.
Suloiset hymiöhahmot tekevät pelistä houkuttelevan ja kohottavan. Ei joukkueita, vain hauska tapa pelata yksin ja melko nautinnollista.
Liikaa mainoksia
Kyllä se on rentouttava peli.
Se on söpö peli, joka eroaa joistakin muista peleistä, joita olen pelannut. Se on enemmän kuin pelkkä kolmen pelin peli, sillä siinä on söpöjä pieniä eläimiä, arvoituksia ja yllätyksiä. hyvin tehty tässä pelissä.!!😊
Pidän pelin ideasta, mutta mainoksia on aivan liikaa. Toivon, että olisi mahdollisuus päästä eroon niistä, vaikka sinun pitäisi maksaa niiden poistamisesta. Muuten tätä peliä on hauska pelata ja odotan mielelläni, millainen pulmakuva tulee olemaan.
Peli on hyvä ajankuluksi, mutta sisältää paljon ja paljon mainoksia, mikä tekee siitä tylsän pitkään, olisin antanut tälle pelille 5 tähteä, mutta vain siksi, että mainoksia jokaisen liikkeen jälkeen olisi annettu vain yksi tähti...
Näyttää siltä, että löysin vihdoin pelin, joka on haastava, mutta ei liian vaikea, etten voi jatkaa. On mukavaa, että sinun ei tarvitse huolehtia siitä, että sinulla on esineitä, jotka auttavat sinua pääsemään läpi yhtä paljon kuin muut sovellukset.
Rakastan peliä, mutta palapelit eivät enää aukea. Palapelin kokoaminen oli suosikkini.
Rakastan tätä peliä, mutta 900 tason jälkeen en saa pulmia Ratkaise tämä ongelma mahdollisimman pian. Muuten poistan sovelluksen Miksi en saa elefanttia?
Upea rentouttava peli. Rakastan pulmavaihtoehtoa. Odotan innolla pelaamista tuntikausia.
Tämä on turhauttavin peli...ei vastaavia värejä milloin ja missä tarvitset...ne näkyvät vastakkaisella puolella ilman syytä...
Fruit Block Friends Rekreacyjne hur
Tylsää, sitä en nähnyt AD:ssa ennen lataamista
Peli on hyvä, mutta nyt se on jumissa tasolla 450. Myös liikaa mainoksia välissä
Hauskaa pelata ja virkistävästi erilaista kuin tavalliset ottelupelit. Rakastan sitä, kun palapelit heräävät henkiin, ja rakastan sitä, kun hahmot heräävät eloon auttamaan sinua pelaamisessa.
Kiitos kehittäjälle.. nautit pelistä
Liian paljon mainoksia tekee pelistä nauttimisen muuten nautinnolliseksi.
Voisi olla haastavampaa
Loistava peli. En voi laskea sitä käsistään nyt, kun olen pelannut sitä
Hauska ja värikäs peli söpöillä eläimillä, jotka auttavat sinua pelaamaan
Fruit Block Friends Казуальные ann
Todella hauskaa ja haastavaa
Hyvä paitsi mainos, mutta se on niin koukuttava
Olen suorittanut tason 1630... Eikä peli etene tämän jälkeen... Pls. Korjaa ongelma tai lisää tasoja... Hieno peli muuten.
Liikaa mainoksia
Liikaa lisäystä... Pilaa pelaamisen
Rakastan peliä sinulla on toinen, jossa apinat ovat alareunassa vai onko tämä, jatka samaan malliin, korjaa bugi juuri hankittu uusi puhelin
Kopio candy crushista
Ei ymmärrä ohjeita
Ei mitä mainostettiin! 🥵
Aloitin juuri pelaamisen ja rakastan kauniita pulmia ja grafiikkaa. Hauska peli lapsille ja perheelle!!
se tuntuu minusta tuoreelta
Lopussa ei ollut pulmapeliä
Peli on niin hyvä... Olen jopa tasolla 1000+, joten en tiedä mihin se päättyy... Vai onko peli jatkuvaa??
Värikäs ja hauska pelata
Kerää palapelin palasia, äläkä viimeistele palapeliä
Paras tandempeli, jossa saat parhaan fiiliksen ikinä. I love it -lohkot ovat helppoja pelata, ei kuten papa kuplia, jota on erittäin vaikea pelata ja tylsää ei voi jättää tätä peliä ennen kuin se on jo tehty.
Rakastan tätä peliä, se on helppoa, mutta ei helppoa, rakastan myös pieniä hahmoja, jotka auttavat.